Subject: Tõnumaa turbatootmisala väljaveotee rajamine Silla-Jädivere kõrvalmaanteele nr 16155
From: "Kristel Veersalu" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jan 2024 09:27:38 +0200

Tere

Aktsiaselts ERA Valduse kaevandab Tõnumaa turbatootmisalal , mis asub
Rapla maakonnas Märjamaa vallas Vigala-Vanamõisa külas.

ERA Valduse AS laiendas Tõnumaa turbatootmisala mäeeraldist lõunasuunas
(kinnistu 88401:003:0184) ning nad sooviksid rajada täiendava tootmisala
väljasõidu mäeeraldise lõunaossa, mis suubuks Silla-Jädivere
kõrvalmaanteele (tee nr 16155) 22,24 km-l. Tee planeeritav trass ja
umbkaudne asukoht on näidatud asendiplaanil, mis on lisatud manusena.

Enne projekteerimistingimuste küsimist ja Keskkonnaametiga tegevuse
kooskõlastamist, sooviksime teada, kas Transpordiamet on nõus mahasõidu
rajamisega Silla-Jädivere kõrvalmaanteele 22,24 km-l?

Manusena lisatud planeeritava tee trassi asendiplaan.

Lugupidamisega

Kristel Veersalu

Diplomeeritud mäeinsener

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn

M: +372 5632 8062

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.steiger.ee/> www.steiger.ee